Klachtenregeling

SoloPartners

Ingeval van een klacht of geschil, kan er contact opgenomen worden met SoloPartners. Als ondernemer ben ik met JJ Harms hierbij aangesloten. Mijn Lidnummer is: 119913. 

De klachtenregeling voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz, de Wet zorg en dwang (Wzd), de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo), de Wet verplichte ggz (Wvggz) en de Jeugdwet. 

Cliënten hebben altijd de mogelijkheid om een klacht te uitten over JJ Harms en mijn hulpverlening. Tijdens de intakefase wordt hiernaar verwezen. De contactgegevens van SoloPartners vindt u op deze pagina.

Als de cliënt een klacht heeft over de wijze waarop JJ Harms omgaat met zijn of haar persoonsgegevens, hoe de cliënt wordt behandeld, eventuele onvrede heeft over de ontvangen hulpverlening, dan dient u hierover eerst in gesprek te gaan met mij. Mocht dit om welke reden dan ook onvoldoende blijken, dan kan er gratis gebruik worden gemaakt van de klachtencommissie SoloPartners om een klacht in te dienen. Zij zullen een functionaris aanstellen die de klachtafhandeling verder begeleid. 

Mocht de afhandeling van de klacht onder begeleiding van de onafhankelijke klachtenfunctionaris niet tot de gewenste oplossing leiden, dan kan de cliënt de klacht doorzetten en ervoor kiezen om de klacht voor te leggen aan de geschillencommissie. De klacht wordt dan een geschil. De geschillencommissie zal dan vaststellen of het geschil in behandeling genomen zal worden.